All Aboard

Project Start

01/1/2022

Project Finish

31/10/2024

Project Reference

2022-1-SE01-KA220-SCH-000089841

Countries

Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them.

Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ’ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο EACEA δεν μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις εκφραζόμενες απόψεις.

DESCRIPTION

“All aboard: Creating a community of green Changemakers during childhood” was an Erasmus Plus project (2022-1-SE01-KA220-SCH-000089841).
Raising awareness in the environment and fighting against climate change in primary education was our ultimate goal!
Climate change, threats to biodiversity, and the reduction of natural resources, placed the topic of sustainable development as a priority.
Environmental citizenship finds it way in promoting sustainable development, and is considered essential at an early age.
Objectives
– develop an innovative approach to shift the focus from raising awareness to taking action in the fight against climate change
– equip teachers with the knowledge, skills and attitudes needed to live, act to achieve environmental sustainability and empower children at an early age to address real problems
– design, develop, test and implement practices to foster children’s citizenship participation through a sustainable perspective
– make schools the hubs of education and leadership on the SDGs
Main results:
– “Supporting young children to lead change” CBoT
– Methodological Approach Framework (MAF)
– Green Changemakers Gamebox
– Mini mentor’s programme camp
– Climate changemakers warriors into action
– Behavioral assessment model (BAM)
Students had access to the latest innovative practices and digital educational resources benefiting from better-prepared teachers and learning through practical and hands-on approaches.
You can find all of our resources on the project website.

To “All aboard: Creating a community of green Changemakers κατά την παιδική ηλικία”, ;ήταν ένα έργο του Erasmus Plus (2022-1-SE01-KA220-SCH-000089841).
Η ευαισθητοποίηση στο περιβάλλον και η καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ήταν ο απώτερος στόχος μας!
Η κλιματική αλλαγή, οι απειλές για τη βιοποικιλότητα και η μείωση των φυσικών πόρων έθεσαν το θέμα της αειφόρου ανάπτυξης ως προτεραιότητα.
Η περιβαλλοντική ιδιότητα του πολίτη βρίσκει τον δρόμο της για την προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης και θεωρείται απαραίτητη σε νεαρή ηλικία.
Στόχοι
– η ανάπτυξη μιας καινοτόμου προσέγγισης για τη μετατόπιση της εστίασης από την ευαισθητοποίηση στην ανάληψη δράσης για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής
-ο εξοπλισμός των εκπαιδευτικών με τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις συμπεριφορές που απαιτούνται για να ζήσουν, να ενεργήσουν για να επιτύχουν περιβαλλοντική βιωσιμότητα και να ενδυναμώσουν τα παιδιά σε νεαρή ηλικία να αντιμετωπίσουν πραγματικά προβλήματα
– ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η δοκιμή και η εφαρμογή πρακτικών για την προώθηση της συμμετοχής των παιδιών στην ιδιότητα του πολίτη μέσω μιας βιώσιμης προοπτικής
– να γίνουν τα σχολεία κόμβοι εκπαίδευσης και ηγεσίας στους ΣΒΑ
Κύρια αποτελέσματα:
– «Υποστήριξη των μικρών παιδιών για να οδηγήσουν στην αλλαγή» CBoT
– Πλαίσιο Μεθοδολογικής Προσέγγισης (MAF)
– Green Changemakers Gamebox
– Μίνι κατασκήνωση προγράμματος μέντορα
– Οι πολεμιστές που διαμορφώνουν την κλιματική αλλαγή σε δράση
– Μοντέλο αξιολόγησης συμπεριφοράς (BAM)
Οι μαθητές έχουν πρόσβαση στις πιο πρόσφατες καινοτόμες πρακτικές και ψηφιακούς εκπαιδευτικούς πόρους επωφελούμενοι από καλύτερα προετοιμασμένους δασκάλους και μάθηση μέσω πρακτικών προσεγγίσεων.
Μπορείτε να βρείτε όλους τους πόρους μας στον ιστότοπο του έργου.

OUR PARTNERS