INCLUDL-SCHOOLS:
PROMOTING INCLUSIVE SCHOOLS IN EUROPE THROUGH UNIVERSAL DESIGN FOR LEARNING AND SERVICE - LEARNING

Project Start

11/01/2021

Project Finish

05/01/2024

Project Reference

2021-1-ES01-KA220-SCH-000024456

Countries

Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them.

Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ’ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο EACEA δεν μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις εκφραζόμενες απόψεις.

DESCRIPTION

The general aim of INCLUDL-Schools project was to gather a team of actors of education from various European countries that could contribute to fostering inclusion in European schools mainly by improving teachers’ skills to integrate more inclusive didactics programs in their schools and broader communities. Under this premise, there are two approaches that literature review shows as effective for fostering inclusion at schools: Service-Learning (S-L) and Universal Design for Learning (UDL). At the same time, these two approaches are meant to contribute to key competence learning of all pupils. In addition, Information Communication Technologies (ICT) have shown their capacity to boost educational proposals in order to be more inclusive, foster participation and gain accessibility for all learners. As specific objectives, we opted for the following:

  • To explore synergies between a competence learning model through service-learning methodology (S-L) that integrates UDL.
  • To design, develop and share didactics programs based on S-L methodologies to enrich teachers and school’s capacity to integrate inclusive practices.
  • To make a good practice guide for inclusion collecting the results of the schools and teachers’ programs.
  • To collect high value ICT tools for inclusion to create a toolbox for teachers and schools to boost inclusion.
  • To create a user-friendly and easy-to-use app that facilitates to teachers the designing of inclusive didactical proposals (S-L projects, but not only…) including UDL principles, checkpoints and activities.
  • To disseminate the results of the project to expand European schools’ engagement to inclusion in education.
All of the project results are available on the project website.

Ο γενικός στόχος του έργου INCLUDL-Schools ήταν να συγκεντρώσει μια ομάδα φορέων της εκπαίδευσης από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες που θα μπορούσαν να συμβάλουν στην προώθηση της ένταξης στα ευρωπαϊκά σχολεία, κυρίως βελτιώνοντας τις δεξιότητες των δασκάλων να ενσωματώνουν περισσότερα προγράμματα διδακτικής χωρίς αποκλεισμούς στα σχολεία τους και στις ευρύτερες κοινότητες. Υπό αυτή την προϋπόθεση, υπάρχουν δύο προσεγγίσεις που η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας δείχνει ως αποτελεσματικές για την προώθηση της ένταξης στα σχολεία: Υπηρεσιακή Μάθηση (S-L) και Universal Design for Learning (UDL). Ταυτόχρονα, αυτές οι δύο προσεγγίσεις προορίζονται να συμβάλουν στη μάθηση βασικών ικανοτήτων όλων των μαθητών. Επιπλέον, οι Τεχνολογίες Πληροφορικής Επικοινωνίας (ΤΠΕ) έχουν δείξει την ικανότητά τους να ενισχύουν τις εκπαιδευτικές προτάσεις προκειμένου να είναι πιο περιεκτικές, να ενθαρρύνουν τη συμμετοχή και να αποκτήσουν προσβασιμότητα για όλους τους μαθητές. Ως συγκεκριμένοι στόχοι, επιλέξαμε τα ακόλουθα:

  • Να διερευνήσουμε τις συνέργειες μεταξύ ενός μοντέλου εκμάθησης ικανοτήτων μέσω της μεθοδολογίας μάθησης υπηρεσιών (S-L) που ενσωματώνει το UDL.
  • Να σχεδιάσουμε, να αναπτύξουμε και να μοιραστούμε διδακτικά προγράμματα βασισμένα σε μεθοδολογίες S-L για να εμπλουτίσει τους εκπαιδευτικούς και την ικανότητα του σχολείου να ενσωματώνει πρακτικές χωρίς αποκλεισμούς.
  • Να φτιάξουμε έναν Οδηγό Καλής Πρακτικής για την ένταξη συλλέγοντας τα αποτελέσματα των σχολείων και των προγραμμάτων των εκπαιδευτικών.
  • Να συλλέξουμε εργαλεία ΤΠΕ υψηλής αξίας για ένταξη για τη δημιουργία μιας εργαλειοθήκης για εκπαιδευτικούς και σχολεία για την ενίσχυση της ένταξης.
  • Να δημιουργήσουμε μια φιλική προς το χρήστη και εύχρηστη εφαρμογή που διευκολύνει στους εκπαιδευτικούς το σχεδιασμό περιεκτικών διδακτικών προτάσεων (έργα S-L, αλλά όχι μόνο) συμπεριλαμβανομένων αρχών UDL, σημείων ελέγχου και δραστηριοτήτων.
  • Να διαδώσουμε τα αποτελέσματα του έργου για την επέκταση της δέσμευσης των ευρωπαϊκών σχολείων στην ένταξη στην εκπαίδευση.

Όλα τα αποτελέσματα του έργου είναι διαθέσιμα στον ιστότοπο του έργου.

OUR PARTNERS