Empower4DigiLine
Project Reference
2023-1-FI01-KA220-ADU-000153949
Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them.
Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ’ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο EACEA δεν μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις εκφραζόμενες απόψεις.
DESCRIPTION
Building on the Fit for Digital Linguistic Education project, this new project aims to help language teachers (and others) develop their digital competences so that they are equipped to support learners in the post-Covid world. We aim to give teachers tools and skills to teach in new scenarios, such as hybrid classes and to use new technologies such as AI. We also want to help teachers promote digital resilience and to use digital tools to empower learners and promote accessibility and inclusion.
Με βάση το έργο Fit for Digital Linguistic Education, αυτό το νέο έργο στοχεύει να βοηθήσει τους καθηγητές ξένων γλωσσών (και άλλους) να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους ικανότητες, ώστε να είναι εξοπλισμένοι για να υποστηρίξουν τους μαθητές στον κόσμο μετά τον Covid. Στόχος μας είναι να δώσουμε στους δασκάλους εργαλεία και δεξιότητες για να διδάξουν σε νέα σενάρια, όπως υβριδικές τάξεις και να χρησιμοποιήσουν νέες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη. Θέλουμε επίσης να βοηθήσουμε τους εκπαιδευτικούς να προωθήσουν την ψηφιακή ανθεκτικότητα και να χρησιμοποιήσουν ψηφιακά εργαλεία για να ενδυναμώσουν τους μαθητές και να προωθήσουν την προσβασιμότητα και την ένταξη.