3D Printing
Project Reference
2022-1-CZ01-KA210-VET-000081801
Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them.
Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ’ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο EACEA δεν μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις εκφραζόμενες απόψεις.
DESCRIPTION
Project “3 – D printers, Develoment, Digital community” goal was to increase technical skills and digital competences of VET students, through the implementation of the new learning approaches while applying 3D printing in education. 3D printers are up-to-date technologies in today’s digital and technological world.
The project idea was based on the research that schools are using 3D printers especially for printing of ready-to-print 3D models. The research specified the need to foster VET schools to use the 3D printers’ great potential and enhance the schools to develop their own 3D models: this innovative learning approach increases students’ technical competences reflecting technological trends and labour market needs.
All project results are available on the project website.
Στόχος του έργου «3 – D εκτυπωτές, Ανάπτυξη, Ψηφιακή κοινότητα» ήταν η αύξηση των τεχνικών δεξιοτήτων και των ψηφιακών ικανοτήτων των μαθητών ΕΕΚ, μέσω της εφαρμογής των νέων προσεγγίσεων μάθησης με την εφαρμογή της τρισδιάστατης εκτύπωσης στην εκπαίδευση. Οι 3D εκτυπωτές είναι σύγχρονες τεχνολογίες στον σημερινό ψηφιακό και τεχνολογικό κόσμο.
Η ιδέα του έργου βασίστηκε στην έρευνα ότι τα σχολεία χρησιμοποιούν τρισδιάστατους εκτυπωτές ειδικά για την εκτύπωση έτοιμων προς εκτύπωση τρισδιάστατων μοντέλων. Η έρευνα διευκρίνισε την ανάγκη να ενθαρρυνθούν τα σχολεία ΕΕΚ ώστε να χρησιμοποιήσουν τις μεγάλες δυνατότητες των τρισδιάστατων εκτυπωτών και να ενισχύσουν τα σχολεία για να αναπτύξουν τα δικά τους τρισδιάστατα μοντέλα: αυτή η καινοτόμος προσέγγιση μάθησης αυξάνει τις τεχνικές ικανότητες των μαθητών αντανακλώντας τις τεχνολογικές τάσεις και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας.
Όλα τα αποτελέσματα του έργου είναι διαθέσιμα στον ιστότοπο του έργου.