The project aims to improve numeracy education for adult learners across Europe by identifying effective practices internationally and understanding both tutors’ and learners’ perspectives on numeracy. By addressing the needs of adult learners and incorporating a suite of resources and modules for use across Europe, the project endeavors to enhance numeracy skills, thereby improving opportunities for adult learners in the labor market and society. Collaborating across 11 European countries, the project leverages diverse experiences and practices to create impactful educational strategies and resources, contributing significantly to adult numeracy education in Europe.
Numeracy
Project Reference
2021-1-NL01-KA220-ADU-000026292
Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them.
Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ’ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο EACEA δεν μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις εκφραζόμενες απόψεις.
DESCRIPTION
Το έργο στοχεύει στη βελτίωση της εκπαίδευσης αριθμητικής για ενήλικες μαθητές σε όλη την Ευρώπη, εντοπίζοντας αποτελεσματικές πρακτικές διεθνώς και κατανοώντας τις απόψεις τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών για την αριθμητική. Αντιμετωπίζοντας τις ανάγκες των ενηλίκων μαθητών και ενσωματώνοντας μια σειρά πόρων για χρήση σε όλη την Ευρώπη, το έργο προσπαθεί να βελτιώσει τις δεξιότητες αριθμητικής, ενισχύοντας έτσι τις ευκαιρίες για ενήλικες μαθητές στην αγορά εργασίας και την κοινωνία. Με εταίρους σε 11 ευρωπαϊκές χώρες, το έργο αξιοποιεί ποικίλες εμπειρίες και πρακτικές για τη δημιουργία αποτελεσματικών εκπαιδευτικών στρατηγικών και πόρων, συμβάλλοντας σημαντικά στην εκπαίδευση της αριθμητικής ενηλίκων στην Ευρώπη.