Το έργο numeracyinpractice, που υλοποιήθηκε από τον Ιανουάριο του 2022 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2024, ελέγχθηκε και έλαβε τη διάκριση “Good Practice”, σημειώνοντας σκορ 94/100
Το έργο αφορούσε την διάδοση του “numeracy”, του αριθμητικού γραμματισμού, και τη σημασία του για την καθημερινότητά μας. Δημιουργήθηκε ποικιλία υλικών, από έρευνα για την κατάσταση του αριθμητικού γραμματισμού στις χώρες-εταίρους έως και έτοιμες δραστηριότητες για εκπαιδευτικούς και μαθητές – όχι απλώς μεταφρασμένες στις γλώσσες του έργου, αλλά και προσαρμοσμένες στο πλαίσιο κάθε χώρας.
Όλο το υλικό είναι διαθέσιμο εδώ: https://husite.nl/cenf/
Στις φωτογραφίες θα βρείτε μερικά στιγμιότυπα από τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες στα Ελληνικά – διαθέσιμες στο https://husite.nl/cenf/materials/greek/
Συνεργάτες: Hogeschool Utrecht (Ολλανδία), Association lyonnaise de promotion et d’éducation sociale (Γαλλία), Asturia Vzw (Βέλγιο), BFI OÖ (Αυστρία), Disora – Association for Education and Social Development (Σλοβενία), ialweb.it (Ιταλία), Stowarzyszenie Integracja i Rozwój (Πολωνία), Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürlüğü (Τουρκία), Universitat de Barcelona (Ισπανία), και University of Limerick (Ιρλανδία)
Το έργο αφορούσε την διάδοση του “numeracy”, του αριθμητικού γραμματισμού, και τη σημασία του για την καθημερινότητά μας. Δημιουργήθηκε ποικιλία υλικών, από έρευνα για την κατάσταση του αριθμητικού γραμματισμού στις χώρες-εταίρους έως και έτοιμες δραστηριότητες για εκπαιδευτικούς και μαθητές – όχι απλώς μεταφρασμένες στις γλώσσες του έργου, αλλά και προσαρμοσμένες στο πλαίσιο κάθε χώρας.
Όλο το υλικό είναι διαθέσιμο εδώ: https://husite.nl/cenf/
Στις φωτογραφίες θα βρείτε μερικά στιγμιότυπα από τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες στα Ελληνικά – διαθέσιμες στο https://husite.nl/cenf/materials/greek/
Συνεργάτες: Hogeschool Utrecht (Ολλανδία), Association lyonnaise de promotion et d’éducation sociale (Γαλλία), Asturia Vzw (Βέλγιο), BFI OÖ (Αυστρία), Disora – Association for Education and Social Development (Σλοβενία), ialweb.it (Ιταλία), Stowarzyszenie Integracja i Rozwój (Πολωνία), Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürlüğü (Τουρκία), Universitat de Barcelona (Ισπανία), και University of Limerick (Ιρλανδία)

